Så var det fredag. Arbetet har rullat på rätt bra även om det varit lite småsegt. Men vi ligger bra till inför måndagen, så det var skönt att komma hem. Jag har ägnat en hel del tid hemma åt att bildredigera, det är ju som sagt ett bildspel som ska vara färdigt till skolstarten nästa vecka och jag har jobbat på med mina bilder. Nu är jag nästan klar. 🙂
Jag försöker kämpa på med bilddagboken, men tyvärr tycker jag att resultatet blir ganska sorgligt med digitalkompakten. Det är så brusigt! Och det är svårt att hinna fotografera på dagtid när man kan använda andra ISO-tal. Jaja. Har i alla fall haft samtal med Nikon idag, jag har godkänt deras kostnadsförslag och förhoppningsvis kan de laga min kamera. De har fyra dagar till på sig…