Lördag, men det innebär inte att man är ledig. Är det mässa så är det. Jag hade dagen fullspäckad, möte med motorcykelförbundet om deras elitsatsning, träff med Dakarföraren Thomas Berglund, semifinal i trialmästerskapet, pressträff hos ett av enduroteamen och alla andra som man bara ”råkade” springa på.
Fullt ös med andra ord. Timmarna flög i väg och tiden fram till stängningsdags gick fort.
Till dagboken får det bli mest trialbilder. De är roligast! 😀