Nu blommar det

Lite paus så här i konserthysterin. Vi tog det lugnt, slappade och medan T gav sig ut på cykeltur flanerade vår gäst P och jag i omgivningarna. Vårvärmen har kommit och det blommar överallt, det vimlar av både vitsippor och blåsippor i backarna. Härligt!