Underground

Eftersom det var ledig dag så passade T och jag att ta med vår gäst P på Fotografiska. Det ar fint, vi gillade särskilt Henri Cartier-Bresson-utställningen. Snacka om grym gatufotograf. Man blir helt tagen. Efteråt slank vi förbi Kungsan en sväng, kikade på folk och plåtade mer körsbärsträd. Sedan tog vi t-banan till Kungsholmen och Flippin’ Burger där vi njöt smaskiga hamburgare. En toppendag!

Jag tog några bilder på väg ner till Kungsträdgårdens t-banestation som blev rätt fina faktiskt. Trots att det vara föreställer nätet på väggen vid rulltrappan.