Bröd med äpple

Har passat på att baka i dag efter västkustresan. Vi fick med oss en hel kasse med äpplen från T:s föräldrar. Så jag har gjort äppelmos och nu alltså bakat surdegsbröd med äpple i.

Det blev faktiskt väldigt bra. Även om mina limpor inte blev så där perfekt spolformiga som i boken. Jaja. Lite ska man väl ha att träna på…

Några bilder finns här: