augusti 12, 2009 by admin After work Var ute idag med en av mina goda vänner. Det blev mat och prat till sent, vi åt på Bistro Bohème och slank in en stund på Grill innan vi avrundade kvällen. Panerad ost är verkligen en fest! Fett, ja, antagligen, men ack så gott! 😀