maj 20, 2009 by admin 30 minuter kan vara lyx Så här dagen före Kristi Himmelsfärd så fick vi sluta lite tidigare. Jag gick från jobbet vid 16.30 och gick till Xoco för en kaffe. Det kändes lyxigt att komma från jobbet så tidigt! Passade också på att ta en liten fotopromenad på vägen hem.