Som sagt. Det spirar i kurukorna. Eftersom det lovades galet kallt väder i helgen, -19 grader, så tog jag in mina krukor och zinkbyttor från balkongen för att det inte skulle bli några missöden. Man vill ju inte vänta fem månader i onödan… Det har gett resultat, plötsligt har de där små gröna topparna som bara visade nosen ovanför jorden skjutit i höjden.
En tulpan har blivit två… och tre!