Idag har jag mest ägnat mig åt att plocka i ordning i lägenheten, röja upp bland alla papper, pärmar, tidningar och annat jox som ligger överallt. Har ställt undan GFU-mappen och anteckningsblocket, kommer ju inte att använda dem nu. Det kändes konstigt.
Sedan har jag gett mig ut i solen. Fikat med C, promenerat till Tessinsparken och suttit ute och njutit i värmen. Det är fint så.