Har varit en sväng i Luleå. Det var så härligt. Regn, rusk och kallt i Stockholm och rena sommarvärmen när man landade på Kallax. Sol i flera dagar och behaglig temperatur. Det har börjat grönska och det är så där vårfint, skirt och grönt som det bara kan vara i norr efter en lång vinter. Jag har nästan glömt att det kunde vara så här. Man blir ju nästan tårögd.