Dagens tema i fotoutmaningen är musik. Jag plåtade en massa varianter och visar några av dem här. Så här i efterhand kanske man kan fundera på om det egentligen är musik om man bara plåtat ett par hörlurar. Någonstans måste ju musiken komma i från? Eller? Och jag lyssnar ju typ aldrig på musik i spelare så här eftersom jag har så svårt för att få propparna att sitta kvar i öronen. 🙂 Men det är en annan femma.