september 15, 2013 by admin Mera bröd Har bakat och plåtat igen. Ett bröd med fikon och hasselnötter. Det blev lite knasigt för degen jäste lite för länge, så bröden blev något plattare än planerat. Men de var fortfarande ätbara. Hur som helst, här är lite bilder.