Här kommer lite bilder från dagarna på Alpe D’Huez. Vi kom dit på tisdag strax efter lunch för att se etappen på torsdagen. Det var smockfullt med folk så vi kunde inte stå i en serpentinsväng som vi först planerat. Våra husbilar fick inte plats utanför vita linjen på vägen så det var bara att flytta. Vi blev anvisade en plats på toppen, långt i från allt, men det visade sig bli en toppenplats att campa på. Lugnt och vilsamt. Det var massor med folk i byn och vi gick runt och kollade på allt och bästa stället att stå på inför etappen.