Så har man nått en milstolpe. Att fylla 40. Det känns bra. Jag fick ett fint stort paket till frukost av min sambo, innehållande en äppelgrön Kitchen aid. 🙂 Så nu kan det bli ännu mer bakande! För att inte tala om färsmalande och korvstoppande… Vi behöver bara köpa till köttkvarnen så ska det nog bli hemgjorda hamburgare med egenmald färs.
Hur som helst, dagen var fin, vi åt middag på Flippin Burger i mina gamla hemtrakter innan vi tog taxi till cirkus för att titta på Eva Dahlgren. Ett glas champagne i baren och så en finfin konsert! Det var jättebra och verkligen mysigt, så det blev en toppendag.