juli 15, 2012 by admin Snabbvisit i norr Har varit uppe i Luleå två dagar. En snabbvisit för att se att allt var bra med den gamle fadren.Det var skönt att vara hemma, det var ju ett tag sedan sist. Här är lite bilder.