januari 19, 2009 by admin Måndag hela veckan Jahapp. Så var det dags att göra blaska igen. Måndag och lämning till tryck. Det gick lugnt och städat till och vi var klara vid femsnåret. Skönt. Jag hann faktiskt fotografera lite också. Kolla.