Bröd igen

Lite bakning igen. Har bakat med skrädmjöl, blev rätt fina bröd. Har också gjort två bröd med rågmjöl i. Det blir rätt annorlunda beroende på om man låter bröden jästa i jäskorg eller bara som vanligt på bakbordet. Blir ju som olika karaktär på bröden.

Här är två bilder.