Lite bakning igen. Har bakat med skrädmjöl, blev rätt fina bröd. Har också gjort två bröd med rågmjöl i. Det blir rätt annorlunda beroende på om man låter bröden jästa i jäskorg eller bara som vanligt på bakbordet. Blir ju som olika karaktär på bröden.
Här är två bilder.