Jaha, så var det arbetsvecka igen. Jag vet inte riktigt vart den där helgen tog vägen, men nu var det bara att gneta sig tillbaka i selen igen. Det gick trots allt ganska bra, det fanns att göra. Men jag kände mig ganska stel av träningsvärk, så det blev till att lunchpromenera och lägga sig i massagestolen på eftermiddagen för att försöka få bort stelheten. Det gick väl sådär.