T och jag passade på att åka en sväng norrut för att hälsa på pappa. Vi har tillbringat tid både i Luleå men även i Ruskola. T trodde att det var första gången har var så långt norrut, men det visade sig att han faktiskt varit i Övertorneå tidigare. 🙂 Vi har varit i Finland, tittat på sevärdheter, varit på Aavasaksa och Luoppioberget, åkt runt lite. Det var skönt att vara hemma, även om det inte var så långvarigt.
Det har blivit lite bilder också.