juli 4, 2009 by admin Ljus och mörker Även om Övertorneå ligger både långt norrut och österut så är det faktiskt inte midnattssol där vid den här tiden. Solen är nere ett par timmar. Men det blir knappast mörkt för det. Men visst skymmer det…